Бұл ретте ҚТЖ қыркүйек-қазан айларында 4,3 млн тонна көлемінде астық тасымалдауға қызмет көрсетуге дайын болды, оның 3,6 млн тоннасы экспортқа жөнелтілді, Компания тарапынан тиісті жоспарлар бұрын келісілген болатын. Алайда, бұл жоспарлар элеваторлар мен астық қабылдау пункттерінің тиеу ресурстарының тозуы, кірме жолдардың қанағаттанарлықсыз жай-күйі, қолданыстағы элеваторлардың жартысына жуығында жеке локомотивтердің болмауы сияқты бірқатар себептерге байланысты орындалмады. Осы жағдайларды ескере отырып, барлық элеваторлар мен НПӨ-ға тиеу қуаты тәулігіне орта есеппен 600-650 вагонды немесе айына 1-1,2 млн тоннаны құрайды. Өз тарапынан Компания қараша айына 2 млн тоннадан астам тасымалдауды жоспарлауға дайын, оның ішінде экспортқа - 1,7 млн тонна.
Қытай бағытындағы шектеулер қабылдаушы тараптың мүмкіндіктеріне тікелей байланысты. Бұл астықты түсірудің, сынамаларды талдаудың жеткілікті ұзақ рәсімдері, ҚХР кеден қызметінің жұмыс кестесі тек күндізгі уақытта және т.б., соның салдарынан ҚХР-ға астық жүктерін әкетудің ай сайынғы ең жоғары көлемі шамамен 150 мың тоннаны құрайды. Бұл жүк сапасының сәйкестігі және Қытай жүк алушыларында қолданыстағы лицензиялардың болуы жағдайында ғана. Сонымен қатар, қыркүйек айының басында ҚХР барлық астық жүктерінің бонд аймағына астық қабылдауды тоқтатты, содан кейін астық жүктерін қабылдаудан және қайтарудан бірқатар бас тартулар болды. Нәтижесінде қайтаруға 360 астам вагон жеткізілді.
Контейнерлерде астықты қабылдауды шектеуді ескере отырып, тәулігіне екі құрамнан екі түйіспеге (Алтынкөл және Достық) және кедендік рәсімдер мен жүк талдауларынан өту бойынша уақытша кідірістерді ескере отырып, Қазақстан аумағында контейнерлік пойыздардың жиналып қалуы орын алуда. Бұл инфрақұрылымның бос болмауына әкеледі және басқа бағыттардағы тасымалдауға әсер етеді. Осыған байланысты, жолаушылар мен жүк пойыздарының үздіксіз өтуін қамтамасыз ету және магистральда құрылыс және жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін қазіргі уақытта Компания астық жүктерін контейнерлерге тиеуді реттеуге мәжбүр.
Қытай бағытындағы уақытша қиындықтарға қарамастан, жаңа егіннің дәні Орталық Азияның дәстүрлі нарықтарына қайта оралғанын атап өткен жөн: қыркүйек-қазан айларында бұл бағытта астық жеткізілімінің өсуі 1 млн тоннадан астамды немесе өткен жылғы деңгейге 30% құрады (2023 жылы 782 мың тонна). Ақтау порты арқылы Иранға тасымалдау жаңартылды - екі айда 2023 жылдың 9 айында 222 мың тоннаға қарағанда 250 мың тоннадан астам жөнелтілді. Ресей Федерациясының порттары арқылы да, Балтық жағалауы арқылы да Еуропалық одақ елдеріне тасымалдау басталды, Түркияның жаңа нарығына тасымалдау қарқыны артып келеді.