Атап айтқанда, Қытаймен шекарадағы өткізу қабілетін едәуір арттыратын Достық – Мойынты учаскесі екінші жолдарының құрылысы жоспарланған.
Алматы торабын айналып өтетін айналма темір жол құрылысы транзиттік жүк ағынын қысқа маршрутқа ауыстырады және Алматы торабын орта есеппен 30-40%-ке төмендетеді. Сондай-ақ, Қытаймен үшінші шекара өткелін – Бақты-Тэчен және Аягөз-Бақты темір жол учаскесін салу мәселесі қарастырылып жатыр.
Бұл жобаларды іске асырудың болжамды құны 1,1 триллионнан астам теңгені құрайды.
Сонымен қатар, локомотив паркін жаңарту бағдарламасы аясында 500-ден астам заманауи жүк және жолаушылар локомотиві сатып алынды.
2029 жылға дейін 100 пайыздық қарыз қаржыландырумен жалпы құны 1,2 трлн теңге болатын тағы 450 локомотив жеткізу жоспарланып отыр.