Бірнеше жыл ішінде KTZ Express қызмет көрсету сапасын жақсартуға және тұтынушылардың қанағаттану деңгейін көтеруге баса назар аудара отырып, бизнес-процестердің тиімділігін арттыруға және оңтайландыруға бағытталған цифрлық шешімдерді енгізуде.
Компанияда тасымалдаудың барлық процестерін өзара ықпалдастыруды көздейтін ІТ-экожүйесі енгізілді және табысты жұмыс істейді. Бұл өз кезегінде клиенттік қызметті автоматтандырудың ашық процесін жасайды.
Атап айтқанда, клиенттермен өзара іс-қимыл рәсімдерін жеңілдету үшін жеке кабинет арқылы ЭЦҚ арқылы шарттар жасасу мүмкіндігі қамтамасыз етілді, сондай-ақ WhatsApp пен Telegram bot әзірленді және енгізілді. Сондай-ақ, тұрақты дамуға ұмтыла отырып, ESG қағидаттарының маңыздылығын түсіне отырып, компания корпоративтік сайтта «СО2 калькуляторын» әзірлеп, орналастырды. Бұл маршрутқа байланысты тасымалдау шеңберінде СО2 шығарындыларының санын есептеуге мүмкіндік береді.
Жақында Алматы қаласында өткен халықаралық цифрлық форумда KTZ Express қатысуы әртүрлі елдер мамандарына көлік саласындағы цифрлық шешімдерді дамытудың өзекті мәселелерімен танысуға мүмкіндік берді. Еларалық және транзиттік тасымалдар бөлігінде ЕАЭО интеграцияланған ақпараттық жүйесін цифрлық трансформациялауға және құруға арналған отырыс қызығушылықты арттырды.