«Жоба дайын, бірақ Бейжің, Бішкек және Ташкент ақша, дәлірек айтқанда, қаржыландыру үлесі туралы әлі келісе алмайды. Бұл ұзаққа созылуы мүмкін. Қырғызстан мен Өзбекстанның жобаны қаржыландыруға ақшасы жоқ. ҚХР бәрін өзі салуы мүмкін еді, бірақ теміржол басым бағыт емес. Ол Еуропаға тауарларды жеткізуге арналмаған, өйткені онда Транссібір магистралі мен Достық (Қазақстан) — Орынбор — Брест бағыты бойынша жылына 600 мың тоннаға жуық тасымалдау көлемі бар пойыздар жүріп жатыр», — деп атап өтті трансевразиялық тасымалдау жөніндегі халықаралық үйлестіру кеңесінің Бас хатшысы Геннадий Бессонов.
Оның айтуынша, қазір Орталық Азияның барлық республикаларында көлік жобалары белсенді талқылануда, барлығы жүк хабы болғысы келеді, бірақ бәрі ақшаға байланысты.
Болашақ филиал Қытай мен Өзбекстанның теміржол желілерін Қырғызстан арқылы, содан кейін Түрікменстан, Иран және Түркия арқылы Еуропаға қосуы керек. Ұзындығы 454 шақырым болатын бағыт Қытай Қашқарынан Торугарт, Нарын және Жалал-Абад арқылы өзбек шекарасына дейін өтеді, деп жазды Silk Road Briefing басылымы.
Жобаның құны - 11,34 млрд. Қырғызстанның бұл магистралды қаржыландырудың өзіндік көздері болмағандықтан, құрылыс ҚХР ақшасына жүргізіледі деп болжануда.
Үкіметаралық келісімдердің шарттары бойынша құрылысты China National Machinery Import & Export Corporation жүргізуі тиіс. Алдын ала бағалаулар бойынша, Қырғызстан өз аумағы арқылы тауарлар транзитінен жыл сайын шамамен 2 200 миллион алады.
Басылым атап өткендей, Қырғызсан мұндай жобаға өте мұқтаж, бірақ онымен байланысты барлық тәуекелдерді бағалай алмайды.