Хотите получать уведомления в браузере о последних изменениях на сайте SKNEWS.kz
Биыл қыркүйектен қарашаға дейін ҚТЖ арқылы 3,7 миллион тонна жаңа өнім тасымалданды, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 45% көп. Ел ішінде тасымалдау көлемі 29%-ға, яғни 800 мың тоннаға дейін ұлғайды, экспорт 51%-ға, яғни 2,9 млн тоннаға дейін өсті. Мұндай мәліметтерді Астанада өткен астық форумында «ҚТЖ» ҰК» АҚ «Интеграцияланған жоспарлау дирекциясы» филиалы директорының орынбасары Ғани Есенбаев келтірді.
Айтуынша, Орталық Азия елдеріне 1,6 млн тонна тасымалданып, бұл өткен жылмен салыстырғанда 35%-ға артқан. Оазис, Болашақ және Сарыағаш сияқты негізгі өткізу пункттерінің тасымалдау үшін жеткілікті резервтері бар. Ақтау порты арқылы Иранға 356 мың тонна тасымалданған, бұл өткен жылмен салыстырғанда 25 есе көп. Оң тенденцияларға қарамастан Қытай бағытындағы тасымалдардың біршама төмендегені байқалады. Оған Қытай тарапындағы тексеру алаңдарының шамадан тыс жүктелуі, сондай-ақ сапаны қосымша тексеруге байланысты қазақстандық астықты қабылдау бойынша шектеулер себеп болуда екен.
«Қытай кеден органдарымен проблемаларды шешу үшін көлік, ауыл шаруашылығы, қаржы министрліктеріне, сондай-ақ Мемлекеттік кірістер және мемлекеттік инспекция комитеттеріне, «Атамекен» ҰКП және басқа да мүдделі ұйымдарға өтініштер жолданды. Жалпы, 3 жыл ішінде ҚХР-ға астық тасымалының 5 есе өскенін атап өткен жөн. Қытай тарапынан астық жүктерін түсіру бойынша барлық инфрақұрылым белгілі бір шекте жұмыс істейді және Қазақстан тарапынан үлкен көлемге есептелмеген», – деп атап өтті Ғани Есенбаев.
Процесті оңтайландыру үшін ҚТЖ жолаушылар және жүк пойыздарының үздіксіз қозғалысын қамтамасыз ете отырып, астық тасымалдаушылардың жүктемесін белсенді реттейді. Астық қарқынды жөнелтілетін өңірлер бойынша компанияның орталық аппаратында арнайы астық топтары, яғни штаб жұмыс істейді, олар күн сайын тасымалдау жағдайын бақылайды.
Логистиканы жақсарту және тасымалдау тиімділігін арттыру мақсатында «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС локомотивтер паркі айтарлықтай жаңартылды. 2024 жылы 183 локомотив сатып алынды, күзгі кезеңде Есіл, Тобыл, Құсмұрын және Қостанай сияқты негізгі станцияларда маневрлік локомотивтер саны қосымша ұлғайтылды. Үздіксіз жұмысты қамтамасыз ету үшін Қостанай өңіріне еліміздің басқа өңірлерінен қосымша локомотивтер көшірілген. Жалпы, «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС-де 1635 локомотив бар.
Қараша айында Ресейге және Балтық елдеріне экспорттау үшін Ресейден 1000-нан астам астық тасымалдаушылар тартылып, олар астықты порттарға және көрші елдердің нарықтарына тасымалдау үшін белсенді пайдаланылды. Астық тасымалдаушыларға сұраныстағы маусымдық ауытқулар мәселесін шешу үшін жыл бойы вагондар паркін ұтымды пайдалануға бағытталған кешенді шараларды әзірлеу ұсынылады. Бұл үдерісте мемлекеттік органдар, ҚТЖ, жүк жөнелтушілер және салалық қауымдастықтар маңызды рөл атқарады.
ҚТЖ өкілі экспорттық жеткізілімдердің өсуін және астық тасымалына сұраныстың маусымдық ауытқуын ескере отырып, компания техникалық мүмкіндіктері мен астық тасымалының логистикасын жетілдіріп, инфрақұрылымын дамытуды жалғастыратынын жеткізді.
Райхан Рахметова
Дереккөз: "Қазақстан теміржолшысы"
10
Самрук-Казына: Наурыз – праздник обновления и надежды!
10
ТОО «Богатырь Комир» растит батыров
7
«Теміржол аруы». ҚТЖ үздіктерді анықтады
6
Энергетика Алматы в надежных руках
0
В Жанаозене при поддержке АО «Озенмунайгаз» отреставрировали ДК «Мунайшы»
0
"Мы теперь не домоседы". Фоторепортаж
0
Внимание, вы входите в зону карантина. Какая она – временно нелюдимая столица?
0
Air Astana провела экскурсию для участников программы "Жас Өркен". Подробности из закулисья
16
"Высокое напряжение". Сотрудники "дочек" Самрук-Энерго поучаствовали в Алматинском полумарафоне
4
Табиғи газды арқау еткен автошеру басталды
10
В спартакиаде Казатомпрома победила команда УМЗ
0
Туған елге саяхат!
65
05 декабря 15:38
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
71
05 декабря 14:38
Минэнерго показало журналистам работу стратегических энергообъектов столицы