Хотите получать уведомления в браузере о последних изменениях на сайте SKNEWS.kz
Қазақстандық лоукостер FlyArystan әуе компаниясы бүгін iJan атты инновациялық жаңа қызметін Алматы халықаралық әуежайында таныстырды.
Бұдан былай FlyArystan жолаушылары тіркеу бағанасында ұзақ кезекте тұрмай кез-келген iJan атты 8 терминалдың бірінде тіркеуден тез әрі оңай өте алатын болады.
«Қазақстандық авиация саласындағы заманауи сандық трансформация жетістігі, – деді FlyArystan басқарушы директоры Эдриан Хамильтон-Маннс. – FlyArystan-ның әуежайда инновациялық қызметті ұысынып жатқан алғашқы әуекомпания болуы біз үшін үлкен мақтаныш. Сондай-ақ біздің жолаушылар тіркеу уақытымен бірге, тіркеуді қадағалай алады. iJan мобильдік қосымшасы үздіксіз жұмыс істеуге бағыталған. Сондықтан біздің тұтынушылар тіркеуді мобильдік қосымша немесе iJan арқылы өте алады. Тіркеуден басқа да қызметтер қолжетімді. Оның ішінде жолжүкті салмағын өлшеу мен биркасын басып шығарып, оны жолжүкке жапсыру».
FlyArystan iJan жобасын іске асыру үшін 12 айдан астам уақыт бөлген. Жоба тек бір мақсатпен яғни жолаушыға әуежай тәжірибесін оңайтуды көздеп жасалған. FlyArystan-ның сату және маркетинг бөлімінің директоры Мадина Бужинованың ойынша жолаушылардың қалдырған пікіріне сүйініп iJan қызметі ұзақ уақыт алатын кезектерді жоюға арналған.
«Осыған орай біз жаңа қызметін жасап еңгізуді жөн көрдік. Ұқсас тәжірибе Еуропа мен әлемнің түкпір-түкпірінде орын алған, ал бұл қызмет толық түрде Қазақстанда бірінші рет орын алып жатыр. Біз үшін бұл жоғары жетістік», – деді iJan компаниясының директоры.
Қазақстанның 13 әуежайларында iJan қызметі келесі 4 айда орнатылады. Алматының әуежайында бірінші ашылып, содан соң Астанада 1 қарашада жолаушыларға ұсынылады. Жолаушыларға танусы мен бейімделуге уақыт керек екенін ескере отырып оларға терминалды қолдануға ақысыз бонус кезеңін ұсынамыз. Бұдан былай жолаушылар тіркеуді тегін алдын-ала flyarystan.com сайтында немесе FlyArystan мобилдік қосымшада өте алады. Ал 2023 жылдың қаңтарынан бастап iJan арқыла ақылы қолжетімді болады.
«Біздің стратегия мүмкін болғанша көбірек әрекеттестітерді автоматық түрге көшіріп жолаушыларға әуежай қызметін тиімді ету. Осы себептен жолаушларды сандық қызметті пайдалануға ынталадыруға атсалысамыз, – деді Эдриан Хамильтон-Маннс. – iJan жобасын іске асыру қызметті жаңа деңгейге жеткізіп тұтынушылардың пікірінше әуежайда қолайсыздық тудыратын тәжірибені жоюға көмектесе алады».
iJan қызметін жүзеге асу бірнеше кезеңде жасалады. Бірінші кезенде өз бетімен тіркеу ішкі рейстерде қолжетімді болады. Ал кейін халықаралық рейстер де қосылады. Сонымен қатар FlyArystan бірінші кезеңнен кейін тұтынушыларға одан да көп қызметтерді бірінші кезенңнің аяғында ұсына алады. Оның ішінде орын таңдау мен тағы басқа. FlyArystan осы дәрежелі инновацияларды ұсына алатын мақтан етеді. iJan қызметімен FlyArystan жолаушылары кезексіз әуежайларға «Иә» деп айта алады.