Хотите получать уведомления в браузере о последних изменениях на сайте SKNEWS.kz
«Қазақтелеком» елде жарияланған төтенше жағдайға байланысты, халықты қолдауға бағытталған шаралар кешенін қабылдады.
Төтенше жағдай жарияланғаннан бері еліміздегі ең ірі байланыс операторы өз тұтынушыларына қолдау көрсету мақсатында тұтас шаралар кешенін әзірлеп енгізді. Соның ішінде негізгі көмектің бірі – жеке абоненттерге ағымдағы жылдың қаңтар айындағы қызметтері үшін ай сайынғы абоненттік төлемге 50% жеңілдік беру болды. Компания түзетілген соманы ақпан айында шығарады, өйткені post paid режимінде жұмыс істейді (яғни төлемақыны есептеу әдетте есеп айырысу айынан кейінгі 25-күнге дейін жасалады). Бұл тармақ компанияның тұтынушыларымен жасасқан ашық келісім-шартында анық жазылған.
«Әрине, еліміз үшін қиын-қыстау кезеңде, сын сағатта біз сырт қала алмадық, тұтынушыларымызды қолдауға бағытталған шаралар кешенін әзірледік. Абоненттеріміздің алдындағы жауапкершілікті толықтай сезіне отырып, компанияның топ-менеджменті жеке тұлғаларға ағымдағы жылдың қаңтар айының қызметтері үшін ай сайынғы төлеміне 50% жеңілдік беру туралы шешім қабылдады. Мұндай бастамалар біздің тәжірибемізде бірегей емес екенін және қашанда, қандай жағдай болмасын қазақстандықтарды және мемлекетті қолдауға және қажет кезде қасынан табылуға ұмтылатынымызды атап өткім келеді. Елімізде коронавирус инфекциясы белең алған кезеңде де халықты және бизнесті қолдау мақсатында бірқатар шараларды қолға алған болатынбыз», – деп атап өтті «Қазақтелеком» АҚ басқармасының төрағасы Қуанышбек Есекеев.