Хотите получать уведомления в браузере о последних изменениях на сайте SKNEWS.kz
«Almaty Digital Forum» аясында «Қазпошта» тұтынушылар сервисін жақсарту саласына инвестиция тарту жоспарларымен бөлісті.
Жоба негізінде – «Яндекс» технологияларын енгізу қарастырылған: бөлімшелерден сәлемдемелерді тұтынушының есігіне дейін ыңғайлы уақытта жеткізу жұмысын іске қосу, курьерлер үшін маршруттарды автоматты түрде жоспарлау және нақты уақытта жеткізу сапасын бақылау.
«Қазпошта» барлық өз курьерлері үшін маршруттарды құру процесін автоматтандыруды жоспарлап отыр. Маршруттарды мекенжай бойынша топтастыру және кептеліс туралы мәліметтерді ескере отырып, оларды айналып өтудің оңтайлы ретін, қажетті жеткізу уақытын таңдау және т.б. жүздеген параметрлер қарастырылған. Жаңа тәсіл курьерлер мен көлік ресурстарын тиімді пайдалануға және тұтынушыларға қызмет көрсету деңгейін арттыруға мүмкіндік береді.

Жеткізу процесін трансформациялаудан бөлек, «Қазпошта» жеткізу сапасын бақылау жүйесін енгізуді көздеп отыр.
10
Самрук-Казына: Наурыз – праздник обновления и надежды!
10
ТОО «Богатырь Комир» растит батыров
7
«Теміржол аруы». ҚТЖ үздіктерді анықтады
6
Энергетика Алматы в надежных руках
0
В Жанаозене при поддержке АО «Озенмунайгаз» отреставрировали ДК «Мунайшы»
0
"Мы теперь не домоседы". Фоторепортаж
0
Внимание, вы входите в зону карантина. Какая она – временно нелюдимая столица?
0
Air Astana провела экскурсию для участников программы "Жас Өркен". Подробности из закулисья
16
"Высокое напряжение". Сотрудники "дочек" Самрук-Энерго поучаствовали в Алматинском полумарафоне
4
Табиғи газды арқау еткен автошеру басталды
10
В спартакиаде Казатомпрома победила команда УМЗ
0
Туған елге саяхат!
138
08 декабря 15:39
Сотрудник АлЭС выиграл квартиру в финале проекта «Ең мықты»