Page 23 - SKNEWS 3-4
P. 23
SK NEWS САЯХАТ СЫРЫ SK NEWS
Қандай жағдай болмасын, бұл қызмет- Айдананың алғаш рет ұшақпен сапарға шыға-
тердің, яғни әуе компаниясының сер- тын жолаушыларға беретін өз кеңестері де
ҚОНАҚЖАЙ ЖЕЗҚАЗҒАН: висінің сапасы өте жоғары болуы керек. бар.
Бұл – менің тікелей міндетім. Ал бұл істе
ең маңызды нәрсе не екенін білесіз бе?
ӨҢІРДЕГІ QAZAQ AIR Ол – ұжымның ұйымшыл болуы. Сон- «Ең бастысы – тіркеуге кешікпей келу керек.
Әдетте, бұрын ұшып көрмеген жолаушылар
дықтан, әріптестеріңді ортақ мақсатқа
жұмылдыра білу өте маңызды. Біз үшін
ұшудан 10 минут ерте келсең де болады деп
командадағы әрбір адамның ролі зор. ойлайды. Бұл дұрыс емес. Сондай-ақ, қол жүгі-
ӨКІЛІМЕН СҰХБАТ Менің Астанадағы әріптестерімнің бәрі де не тыйым салынған заттарды алуға болмайды.
– тәжірибелі және компанияға адал жан-
Олар – 100 миллилитрден асатын сұйықтық,
дар. Бұл қызметке келгелі түрлі жағдайға кесетін не тесетін заттар және басқалар. Егер
тап болсақ та, әрбірінде бір-бірімізге жолаушы ұшудан қорқатын болса, ұшу бары-
қолдау көрсетіп келеміз. сында терең демалып, басқа нәрсе ойлауға
кеңес беремін. Ал сапар кезінде иллюминатор-
ды ашып, туған жеріміздің кеңдігі мен әдемілі-
Әуе компаниясының өкілі – аймақтағы гін тамашалаған жөн. Мұндай сұлулыққа сіз тек
ең жауапты адам. Оған жауапкершілік көктен ғана тамсана аласыз», – дейді Айдана
Саяхат әуежайдан басталады. Ұшаққа отырғызудың басталуын күтудің өзі бір ғанибет. тасасында қалуға жол жоқ. Жолаушылар- Қатай.
ды әуежайда күтіп алып, осында қызмет
Әуежайдың үлкен терезелерінен сыртқа үңіліп, бірінен соң бірі көкке бет түзеп бара
ететін барлық әріптестердің жұмысын
жатқан ұшақтарға қызыға қарайсың. Оның бірі сені де сәлден соң жайлы орындығы-
ұйымдастыратын да өзі. Тасымал агент- Әлбетте, әуе компаниясы өкілінің жұмысында
на отырғызып аспанға заулайды. Иә, мұның бәрі жолаушының сапар алдындағы ішкі тері, әуе кемесінің экипажы, диспетчер- бәрі біз суреттегендей ың-шыңсыз емес. Қиын-
тебіреністері. Ал ол сапардың барынша жайлы болуына әуе компаниясының қызмет- лердің сапалы жұмыс істеуі – бәрі де дықтары да, қажытатын тұстары да аз емес.
өкілдің іскерлік қабілетіне байланысты. Бірақ, біздің кейіпкеріміз жолаушылардың
керлері жауапты.
шағымын да, түсінбеушілігін де тыныш қабыл-
Айдана бізге бір әуе кемесін сапарға дап, оларға қандай жағдай болмасын жылы
аттандыру үшін жасалатын қоңыраулар шыраймен көмек көрсетуге дағдыланған.
«Баршаға сәлем. Менің атым Айдана, мен мен жазылатын хаттардың тізімін көрсет-
Qazaq Air әуе компаниясы, DZN станциясы- ті. Бір ұшақты әуеге аттандыру үшін бар Айдана Қатай:
ның өкілімін». болғаны жарты сағат ішінде өкіл кемі 10
қоңырау шалып, мессенджер мен пошта
арқылы 7 хат жазып үлгереді. Оның ара- – Мен энергиям тасып жүретін, әрдайым
Біздің Qazaq Air компаниясының Жезқазған сында кеңсеге есеп беріп, экипаж жұмы- қарым-қатынас ортасында жүретін адаммын.
қаласындағы өкілі Айдана Қатаймен әң- сын үйлестіріп жатады. Түрлі жағдай болады: рейс кешігіп жатады,
гімеміз дәл осылай басталды. жолаушыларды үйлеріне апарып, не басқа
Әуе компаниясына қызметке келген қалаға жедел аттануы үшін пойызға отырғы-
Ашық-жарқын, әсем жүзіне күлкі үйірілген алғашқы уақытты еске ала отырып, Айда- зып жіберетін кездерім болады. Мұндайда
Айдананы әріптестер дәл осы қалпында на үйренісудің оңайға соқпағанын айта- жолаушының айтқан бір ғана «рахметі» көңілді
ғана біледі. Компанияға жұмысқа тұрғалы ды. Бірақ, тәжірибе жинай келе, бүгінде көтеріп, одан әрі де жақсы жұмыс істеуге ынта-
бері ол бірнеше жүз мың жолаушы мен әрбір әрекет пен қадамды автоматты ландырады.
жүздеген бортты күтіп алып, шығарып түрде жасайды. Жолаушылар қоятын
салды. Өз жұмысы жайлы сөз қозғалғанда, сұрақтардың дені де жатталып қалған. Ырза жолаушылар – сапалы жұмыстың дәлелі!
Айдананың жүзі шырайлана түседі, әрбір Айдананың айтуынша, олардың қатарын-
сөзінен шынайылық пен махаббаттың лебі да келесі сұрақтар бар: Мен бір өзім үшін жайлы салада жұмыс істе-
еседі. Олай болмағанда қалай, жұмыс орны уіме өзіме рұқсат ете алмаймын. Өйткені, менің
Айдана үшін әлдеқашан екінші үйіне айна- «Біз қандай әуе кемесімен ұшамыз?»; авиацияға деген махаббатым шексіз!
лып үлгерген.
«Билет бағасы неге өзгереді?»; Мен біздің компанияны жақсы көремін, Qazaq
– Айдана, әуе компанияның өңірдегі өкілі Аir – біздің шағын да үлкен отбасымыз!
немене айналысатынын айтып беріңізші. «Өзіңмен бірге қанша келі қол жүгін алып
Сіздің бір жұмыс күніңіз қалай өтеді? өтуге болады?».
Сұхбат соңында біз де өз кәсібі мен компания-
Ал транзиттік жолаушылар келесі сауал- сына адал Айданаға сәттілік тілеп, қоштастық.
– Компания өкілінің негізгі міндеті – жолау- дарды жиі қояды: Айдана сынды авиацияға ғашық жандар барда
шылармен және экипажбен жұмыс істеу. жолаушы тасымалдау сервисінің сапасы қа-
Нақтырақ айтқанда, ұшу алдындағы бар- «Біз басқа жолаушыларды бортта отырып шанда жоғары болмақ!
лық дайындық кезеңдер – жолаушылар- күтеміз бе?»;
ды тіркеу, ұшаққа отырғызу, жүкті ұшаққа
қабылдау және тиеу шараларының сапалы «Бүгінгі рейстер кесте бойынша ұша ма?».
атқарылуына жауап береміз. Әсем ОРСАЕВА

