Главная Новости Ashyq жобасының артықшылықтары қандай? Маңызды сұрақтарға жауаптар
Маңызды12 ақпан 2021, 16:18 180

Ashyq жобасының артықшылықтары қандай? Маңызды сұрақтарға жауаптар

Ashyq жобасының артықшылықтары қандай? Маңызды сұрақтарға жауаптар

Цифрлық даму министрлігі, Денсаулық сақтау министрлігі және "Атамекен" ҰКП өкілдерінен құралған жобалық кеңсе пилоттық жобаға қатысты маңызды сұрақтарға жауап әзірледі. SKnews Информбюро порталына сілтеме жасай отырып ұсынады.

Жобаның халыққа пайдасы қандай?

Қауіпсіздік. Бүгінде кез келген формада (ауру белгілері бар не белгілері жоқ) Covid-19 індетімен ауырғандар үй карантинін сақтау бойынша міндеттеме алып, оны қолхатта жеке қолтаңбасымен растайды. Алайда көп жағдайда өзін-өзі оқшалау режимі бұзылып жатады. Аурып қалған немесе науқас адаммен байланыста болған адамдар қоғамдық орындарға барады, коронавирустың таралуына себепші болады. Ashyq қосымшасы осындай келушілерді анықтауға және басқа келушілердің қауіпсіздігін сақтауға көмектеседі.

Бұл қалай жұмыс істейді?

Ashyq мобильді қосымшасы QR-кодты қолдану және Денсаулық сақтау министрлігінің базасымен интеграция арқылы келушінің статусын: ол вирус жұқтырған ба жоқ па анықтауға мүмкіндік береді. Яғни жобаға қатысушы – бизнес субъектісі қолданылып жатқан санитарлық нормалармен (маска, термометрия, бөлмені желдету және тағы басқа) қоса қосымша бақылау жүргізеді. Келушілер мен персоналдың індетті жұқтырып алу қатері азайғандықтан жоба келешекте бизнес пен халыққа карантиндік шектеулерді оңтайландыруға мүмкіндік береді.

Мобильді қосымшаны кім әзірледі?

Ashyq мобильді қосымшасы Цифрлық даму министрлігі және Денсаулық сақтау министрлігінің тапсырысымен отандық ІТ-компания әзірлеген.

QR-код кімге беріледі – бизнес субъектісіне, әлде келушіге ме?

QR-код бизнес субъектілеріне ғана беріледі.

Жүйе адамдардың жүріп-тұруын шектей ме?

Бүгінде жекелеген қызмет түрлерінің (боулинг, бильярд, караоке, компьютер залдары және тағы басқа) жұмысы бойынша санитарлық шектеулер бар. Бір жылға жуық уақыт бұл нысандар жұмыссыз. Сонымен қатар демалыс күндері жұмыс істемейтін және өңір қызыл аймаққа түскенде жұмысы тоқтайтын бірқатар субъектілер (мысалы, фитнес-клубтар) бар. Ashyq қосымшасы қауіпсіз қызметке жағдай жасау арқылы, керісінше келешекте карантиндік шектеулерді азайту және азаматтардың жүріп-тұруын оңайлатуға жағдай жасайды.

Адамдарды байланыссыз термометриямен бақылау практикасы неге жеткіліксіз болды?

Термометрия Covid-19 індетінің ең айқын белгілерінің бірін (дене қызуының көтерілуі) анықтауға көмектеседі. Осы қосымшаны қолдану нысанға келушілер мен персонал қауіпсіздігінің қосымша кепілі.

Қосымшаны қолдану баршаға міндетті бола ма?

Кәсіпкерлерді де, азаматтарды да қосымшаны қолдануға міндеттемейді. Осы жылдың 17 қаңтарынан баста пилоттық режимде Ashyq қосымшасын бірнеше фитнес-клуб, спа-орталықтар, сауналар және ресепшіні бар басқа да нысандар қолдана бастады. Пилотқа қатысу ерікті жүргізіледі.

Фитнес-орталықтар мен SPA-салондарынан басқа нысандар қосымшаны қолдана ала ма?

Әрине қолдана алады, келушілері мен персоналының қауіпсіздігіне алаңдайтын бизнес иелері өз қалауынша қолдана алады.

Жобаға әр түрлі бизнес түрлерінің қатысу алгоритмдері бизнес қоғамдастық және санитарлық дәрігерлермен келісіледі. Сонымен қатар, әлеуметтік желілерде кейбір комментаторлар жазатындай, қосымшаны сауда орталықтары, базарлар, үй жанындағы дүкендер мен қоғамдық көліктерде күшпен қолдану жоспарланбайды.

Қосымшаны қолдану қаншалықты қиын уақыт жағынан шығынды ма?

  1. Нысанға келуші өз телефонына "Ashyq" мобильді қосымшасын жүктеп алуы тиіс, телефон нөмірі арқылы авторизация жасап, ЖСН-ді енгізу керек (1 рет, алдына ала енгізген абзалырақ).
  2. Нысанға кіре берісте кіруді тіркеу үшін нысанның QR-кодын сканерлеу керек. Экранда статус (көк, жасыл, қызыл немесе  сары) көрінеді.
  3. Шыға берісте – нысаннан шығуды тіркеу үшін QR-кодты сканерлеу керек.

Мобильді қосымша смартфоны жоқ адамдарға кедергі келтіре ме?

Келушінің қолында смартфоны болмаған жағдайда немесе қосымшаны жүктеуде қиындықтар туындаса, нысандағы жауапты қызметкерге қосымшада арнайы рөл беріледі, қызметкер келушінің ЖСН-і арқылы оның нысанға кіруін тіркей алады.

Статус түсі нені білдіреді?

Жасыл статус жүріп-тұруда шектеу жоғын білдіреді, мұндай адам базада COVID-19 індетіне ПТР-тестілеуі теріс нәтиже шыққан пайдаланушы болып шығады.

  • Көк статус – ПТР-тестілеудің нәтижесі жоқ, ауру жұқтырған адамдармен байланыста болған адамдар есебінде жоқ.
  • Сары статус – деректер базасында байланыста болғандар есебінде тұрған адам.
  • Қызыл статус – жүріп-тұрудың шектелгенін, Covid-19-ке оң нәтиже шыққанын, үй жағдайында оқшаулау режимін қатаң сақтауды білдіреді.

Статус қаншалықты ұзақ сақталады?

Барлық статустар уақытша құбылыс. Жасыл статус – 3 күн, яғни ПТР анықтама жарамдылығына пара-пар. "Қызыл" немесе "сары" – ПТР-тестілеу теріс нәтиже көрсеткен бойда және науқас немесе жақын байланысатын адам үшін белгіленген оқшаулау режимінің аяқталғаннан соң алынып тасталады  

Бұл жоба басқа ауруларға шалдыққан (ЖРВИ (жедел респираторлық-вирустық инфекциялары), тұмау және тағы басқа) азаматтарды есепке ала ма?

Жоқ, жоба басқа инфекциялық аурулармен байланысты емес.

QR-кодты сауда және ойын-сауық орталығы, дәріханалар, үй жанындағы дүкендерге орнату міндетті бола ма?

Жоқ, егер кәсіпкерлік субъектісі оны өз еркімен орнатқысы келмесе, жобалық кеңсе осы нысандарға қосымшаны орнатуды қарастырмаған.

Нысаннан шығарда QR-кодты не үшін сканерлеу керек?

Нысан жұмысының режимін бақылау үшін. Қосымша бір мезгілде нысандағы адам санын (жеке деректерсіз) және жұмыс ету уақытын талдауға бақылауға мүмкіндік береді.  Осылайша мониторингтік тексерулерді жүргізу қажеттілігі азаяды.

Әлемде мұндай практика енгізілген елдер бар ма?

Бүгінгі таңда QR-кодтарды қолдану практикасы Оңтүстік-Шығыс Азия елдері – Гонконг, Сингапур, Малайзияда кең таралған. Басқа елдерде де балама қондырғылар бар.

ЖСН бойынша деректер қайда жіберіледі?

Деректер ешқайда жіберілмейді және қосымша профилінде қалады. Енгізілген деректер бойынша QR-кодты сканерлеуде пайдаланушы статусын тексеру жүргізіледі.

Пилоттық жобаға қатысушы-кәсіпкер клиенттің "қызыл" статусы туралы СЭҚ қызметіне хабарлауы қажет?

Иә, жергілікті атқарушы органдардың үйлестіру орталықтары және Тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау комитетіне жіберуі керек.

Пилоттық жоба бойынша ресми аккаунт құрыла ма, барлық қажетті ақпарат қайда жарияланады?

Қазіргі кезде телеграмда @support_ashyq_bot техникалық қолдау көрсету қызметі іске қосылған. Қосымша таралатын болса, басқа арналарды қосу қарастырылуда.

Выпуски SK NEWS

Смотрите также

Мы в социальных сетях:
Поддержка читателей:
+7 (7172) 99 97 86
Наш адрес:
г.Нур-Султан, ул. Е10,
дом № 17/10, АЗ «Зеленый квартал», блок «Т4» 12 этаж
E-mail: