Главная Новости «Қазақтелеком» қосымшасы 160 мың рет жүктелген
20 мамыр 2022, 11:30 5834

«Қазақтелеком» қосымшасы 160 мың рет жүктелген

«Қазақтелеком» қосымшасы 160 мың рет жүктелген

160 мыңнан астам Қазақстандық «Қазақтелекоммен» өзара әрекеттесуін барынша жеңілдету үшін еліміздің ең ірі байланыс операторының мобильді қосымшасын жүктеп алды.

«Қазақтелеком» 2020 жылдың көктемінен бастап, абоненттермен жұмысын белсенді түрде онлайн режимге көшіре бастады: ол кезеңде пандемияға байланысты тұтынушыларға кеңселерде кеңес беру мүмкіндігі тоқтағандықтан, абонентке қызмет көрсетудің цифрлық құралдарына жаппай көшу басталды. Осы мақсатта қысқа мерзім ішінде онлайн-құралдар дайындалып, олардың көмегімен тұтынушылар байланыс операторынан барлық сұрақтарына онлайн жауап алып, техникалық жұмыстарды жүргізуге өтініш қалдырып, сондай-ақ «Қазақтелеком» ұсынатын қызметтер пакетін қашықтан өзгертуге мүмкіндік алды.

Компаниямен қарым-қатынастың онлайн форматын таңдағандар қатарының тұрақты түрде ұлғаюына байланысты (Қазақтелекомға онлайн-арналар арқылы түскен сұраныстардың үлесі 2020 жылмен салыстырғанда 2021 жылы 75%-ға өсті), компания онлайн құралдарды жақсарту бағытында белсенді жұмыс жүргізуде. Абоненттермен өзара іс-қимылды цифрландыру арқылы онлайн қызметтерді 24/7/365 режимінде жұмыс істеуге көшіруге мүмкіндік берді, сонымен бірге ең ірі байланыс операторы бір платформада қашықтан өзара әрекеттесудің барлық мүмкіндіктерін біріктіретін мобильді қосымшаны әзірледі.

JSC Kazakhtelecom қосымшасы, атап айтқанда, абоненттің смартфоны немесе планшетінің экранында жеке шоттың теңгерімін және абонентке берілген шот-фактураларды бақылай алады, сонымен қатар мобильді қосымшаны пайдалана отырып, сол құрылғылардан бақылауға мүмкіндік береді, ол қызметтерге ақы төлей алады және теңгерімін толықтыра алады. Мұнда абонент қосымша арқылы тапсырыс беру, қажет болған жағдайда тарифті өзгерту немесе жаңа қызметтерді қосу арқылы өз қызметтерін басқара алады. Қосымшаны пайдалана отырып, қолдау қызметіне хабарласып, қалдырған өтінімнің орындалу кезеңін де бақылауда ұстай алады.

Сондай-ақ, JSC Kazakhtelecom қызметінде минуттарды, мобильді интернетті және SMS тұтынуды бақылай отырып, пайдаланылған трафик туралы толық ақпаратты ыңғайлы және көрнекі түрде алуға мүмкіндік жасалған. Айта кетерлігі, жаңа қосымша компания ұсынатын барлық қызмет түрлерін антивирустан бастап фильмдерге дейін толық ақпаратты қамтиды және оларға жазылуға мүмкіндік береді. Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларындағы филиалдарға бармай және байланыс орталығына қоңырау шалмай, мобильді қосымша арқылы «Қазақтелеком» абоненті болу мүмкіндігі қазірдің өзінде іске асырылды. Енді компания қалалар тізімін кеңейту жұмыстарын жүргізуде.

«Біздің қосымшамыздың көмегімен абоненттер қызметтерді онлайн режимінде таңдай алады, қосылуға тапсырыс жасай алады, қызметтерді орнатудың ыңғайлы күнін таңдай алады», – дейді «Қазақтелеком» АҚ бөлшек сауда Дивизионының бас директоры Игорь Погребицкий. – Ол үшін жалғыз құжат – жеке куәлік қажет. Біз осындай мүмкіндіктер беретін қалалардың тізімін үнемі кеңейтіп отырамыз. Біз бұл қосымшаны тұтынушыларымыздың өмірін жеңілдету мақсатымен жасадық және осы қызметті одан әрі жақсарту үшін оған қатысты сын-пікірлерді тыңдап одан нәтиже шығаруға дайынбыз. Пайдаланушылар саны үнемі өседі деген үміттеміз».

Айта кету керек, қазіргі уақытта «Қазақтелеком» АҚ қосымшасын 160 мыңнан астам қолданушы жүктеп алған, олардың кемінде 35 мыңы ай сайын қосымшаға кіріп, күн сайын кемінде 3 мың адам оның қызметін пайдаланады. Қолданбаны Google Play және AppStore дүкендерінен http://onelink.to/2d8w8d сілтемесі арқылы жүктеп алуға болады.

Еще больше новостей на нашем telegram-канале , подписывайся и будь в курсе!
АРХИВ ЖУРНАЛОВ SKNEWS

Смотрите также

Мы в социальных сетях:
Поддержка читателей:
+7 (7172) 99 97 86
Наш адрес:
г.Астана, ул. Е10,
дом № 17/10, АЗ «Зеленый квартал», блок «Т4» 12 этаж
E-mail: