Page 19 - SK News №7-8 (165-166)
P. 19
SK NEWS
қысқартады. 2025 жылға дейін жүзеге асы-
рылатын жобадан келіп түсетін экономика-
лық тиімділік алдын ала жасалған болжам
бойынша шамамен 30 миллиард теңгені
құрайды», – дейді Серік Қандықбаев.
Ал өткен жылы «Электр энергиясын ком-
мерциялық есепке алудың автоматтанды-
рылған жүйесі» жобасын іске асыру электр
энергиясын көтерме бағамен сатып алу
есебінен 8,2 миллиард теңгеден астам жа-
нама пайда алуға мүмкіндік берді. Сонымен
қатар «Деректерді басқарудың жаңа мо-
делін енгізу» жобасы аясында мастер-де-
ректерді басқарудың автоматтандырылған
жүйесі тұрақты пайдалануға берілді.
Жалпы, 2020 жылдың қорытындысы бойын-
ша «Цифрлық трансформация» бағдарла-
Ақтөбе диспетчерлік учаскелерін басқаруды масының жобаларын жүзеге асыру нәти-
ауыстыра отырып, Батыс өңірдегі Пойыздар жесінде «ҚТЖ» АҚ-ның таза пайдасы 19,991
қозғалысын басқару орталығын (пилоттық миллион теңге шамасын құрады.
жоба) іске қосуды атар едік. Орталық бар-
лық деректерді бірыңғай «ұжымдық табло- КІРІСТІҢ ӨСУІ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРГЕ ДЕ
да» көрсете отырып, пойыздық жағдайға БАЙЛАНЫСТЫ
орталықтандырылған бақылауды және
пойыздар қозғалысын басқаруды қамтама- Трансформация бағдарламасы Компания
сыз етеді. Нәтижесінде бағдаршамдардың, қызметкерлеріне қалай әсер етеді деген
бағыттамалы бұрмалардың көрсеткіштері, мәселеге келсек, «Цифрлық трансформа-
пойыздың жақындап қалғаны туралы ция» бағдарламасының нәтижесінде бюро-
ақпаратты беру және алу процесі автомат- кратия әжептәуір азайып, қызметкерлердің
тандырылады. Бұл пилоттық жобаны іске дамуы үшін қолайлы жағдайлар, қызмет-
асыру қорытындысы бойынша теміржол керлерді жоғары ынталандыру тетіктері,
инфрақұрылымының барлық аумағы бой- сіңірген еңбегі бойынша наградалар жүйесі
ынша микропроцессорлық диспетчерлік жасалмақ. Ал компания кірістерінің өсуі өз
орталықтандыруды енгізу және ұқсас бай- кезегінде қызметкерлердің жалақысына
ланыс жабдықтарын жаңғырту көзделген. оң әсерін тигізері анық. Осы арада атап
өтерлігі, әрбір қызметкердің жалпы ортақ
«Автоматтандыру бізге әрбір өңірдегі дис- нәтижеге қол жеткізуге тырысуы және құл-
петчерлік орталықтарды қазіргі жай-күйі- шынысы клиенттердің ризашылығы мен
нен станцияларды қашықтықтан басқару қанағаттанушылығын, ал бұл тиісінше ком-
форматына көшіре отырып, өңіраралық панияның қызметтеріне сұранысты едәуір
диспетчерлік орталықтарға біртіндеп арттыра түспек.
ірілендіруге мүмкіндік береді. Бұл жол
бөлімшелерін ірілендіруге және оңтайлан- Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні, басқа-
дыруға, диспетчерлік шеңберлерді ірілен- рудың жаңа жүйесі – бұл компанияның
діруге, локомотивтердің ағытып алмай өзіне, оның миссиясы мен қоғамдағы рөлі-
қозғалыс иіндерін ұзартуға және тиісінше не деген жаңа көзқарасы, компанияның
еңбек өнімділігін арттыруға, сондай-ақ, жұмысы мен нәтижелеріндегі рөлін қыз-
қолданыстағы жол бөлімшелерінің локо- меткерлердің жаңаша қабылдауы, қызметті
мотив паркін ұстауға арналған шығында- оңтайландыру және ресурстарды тиімді
рын қысқартуға мүмкіндік береді. Сонымен пайдалану арқылы жаңа өсу нүктелерін
қатар жол бөлімшелерінің басшылық табу жолы.
құрамы мен әкімшілік-басқару персоналы-
ның санын оңтайландыру, қызметкерлерге
жұмсалатын еңбекақы қоры шығыстарын
Дина МУЗДУБАЕВА