Page 19 - SK News №7-8 (165-166)
P. 19

SK NEWS







                                                               қысқартады. 2025 жылға дейін жүзеге асы-
                                                               рылатын жобадан келіп түсетін экономика-
                                                               лық тиімділік алдын ала жасалған болжам
                                                               бойынша  шамамен 30 миллиард теңгені
                                                               құрайды», – дейді Серік Қандықбаев.

                                                               Ал өткен жылы «Электр энергиясын ком-
                                                               мерциялық есепке алудың автоматтанды-
                                                               рылған жүйесі» жобасын іске асыру электр
                                                               энергиясын көтерме бағамен сатып алу
                                                               есебінен 8,2 миллиард теңгеден астам жа-
                                                               нама пайда алуға мүмкіндік берді. Сонымен
                                                               қатар «Деректерді басқарудың жаңа мо-
                                                               делін енгізу» жобасы аясында мастер-де-
                                                               ректерді басқарудың автоматтандырылған
                                                               жүйесі тұрақты пайдалануға берілді.

                                                               Жалпы, 2020 жылдың қорытындысы бойын-
                                                               ша «Цифрлық трансформация» бағдарла-
                 Ақтөбе диспетчерлік учаскелерін басқаруды     масының жобаларын жүзеге асыру нәти-
                 ауыстыра отырып, Батыс өңірдегі Пойыздар      жесінде «ҚТЖ» АҚ-ның таза пайдасы 19,991
                 қозғалысын басқару орталығын (пилоттық        миллион теңге шамасын құрады.
                 жоба) іске қосуды атар едік. Орталық бар-
                 лық деректерді бірыңғай «ұжымдық табло-       КІРІСТІҢ ӨСУІ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРГЕ ДЕ
                 да» көрсете отырып, пойыздық жағдайға         БАЙЛАНЫСТЫ
                 орталықтандырылған бақылауды және
                 пойыздар қозғалысын басқаруды қамтама-        Трансформация бағдарламасы Компания
                 сыз етеді. Нәтижесінде бағдаршамдардың,       қызметкерлеріне қалай әсер етеді деген
                 бағыттамалы бұрмалардың көрсеткіштері,        мәселеге келсек, «Цифрлық трансформа-
                 пойыздың жақындап қалғаны туралы              ция» бағдарламасының нәтижесінде бюро-
                 ақпаратты беру және алу процесі автомат-      кратия әжептәуір азайып, қызметкерлердің
                 тандырылады. Бұл пилоттық жобаны іске         дамуы үшін қолайлы жағдайлар, қызмет-
                 асыру қорытындысы бойынша теміржол            керлерді жоғары ынталандыру тетіктері,
                 инфрақұрылымының барлық аумағы бой-           сіңірген еңбегі бойынша наградалар жүйесі
                 ынша микропроцессорлық диспетчерлік           жасалмақ. Ал компания кірістерінің өсуі өз
                 орталықтандыруды енгізу және ұқсас бай-       кезегінде қызметкерлердің жалақысына
                 ланыс жабдықтарын жаңғырту көзделген.         оң әсерін тигізері анық. Осы арада атап
                                                               өтерлігі, әрбір қызметкердің жалпы ортақ
                 «Автоматтандыру бізге әрбір өңірдегі дис-     нәтижеге қол жеткізуге тырысуы және құл-
                 петчерлік орталықтарды қазіргі жай-күйі-      шынысы клиенттердің ризашылығы мен
                 нен станцияларды қашықтықтан басқару          қанағаттанушылығын, ал бұл тиісінше ком-
                 форматына көшіре отырып, өңіраралық           панияның қызметтеріне сұранысты едәуір
                 диспетчерлік орталықтарға біртіндеп           арттыра түспек.
                 ірілендіруге мүмкіндік береді. Бұл жол
                 бөлімшелерін ірілендіруге және оңтайлан-      Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні, басқа-
                 дыруға, диспетчерлік шеңберлерді ірілен-      рудың жаңа жүйесі – бұл компанияның
                 діруге, локомотивтердің ағытып алмай          өзіне, оның миссиясы мен қоғамдағы рөлі-
                 қозғалыс иіндерін ұзартуға және тиісінше      не деген жаңа көзқарасы,  компанияның
                 еңбек өнімділігін арттыруға, сондай-ақ,       жұмысы мен нәтижелеріндегі рөлін қыз-
                 қолданыстағы жол бөлімшелерінің локо-         меткерлердің жаңаша қабылдауы, қызметті
                 мотив паркін ұстауға арналған шығында-        оңтайландыру және ресурстарды тиімді
                 рын қысқартуға мүмкіндік береді. Сонымен      пайдалану арқылы жаңа өсу нүктелерін
                 қатар жол бөлімшелерінің басшылық             табу жолы.
                 құрамы мен әкімшілік-басқару персоналы-
                 ның санын оңтайландыру, қызметкерлерге
                 жұмсалатын еңбекақы қоры шығыстарын
                                                                   Дина МУЗДУБАЕВА
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24